faq LE PEP


 
Hoe weet ik of jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je gelijk een email met hierin je bevestiging.

Indien je de bevestiging niet hebt gekregen:

  • controleer het emailadres dat je hebt opgegeven. 
  • controleer of de email in je spam terecht is gekomen?
  • neem contact met ons zodat wij je bestelling  kunnen nakijken.
Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan. Stuur ons een email met daarin als onderwerp “annulering”. Indien het artikel nog niet is verzonden, annuleren we de verzending en storten het aankoopbedrag naar je terug. Indien de bestelling al verzonden is, volg je de retourprocedure.

Hoe verloopt de verzending?

Zodra we je betaling hebben ontvangen wordt je bestelling binnen 2 werkdagen met PostNL naar het door jou opgegeven afleveradres verstuurt. Kijk voor meer informatie en voorwaarden omtrent bezorging door PostNL op PostNL.nl. Wij hebben na overdracht van het pakket aan PostNL geen invloed op de bezorging.

Kan ik een alternatief bezorgadres opgeven?

Ja, bij het invoeren van je gegevens kun je een ander adres voor levering van je bestelling opgeven.

Hoe kan ik het artikel retourneren?

Wanneer het artikel niet naar wens is kun je het artikel binnen 14 dagen na aankoop retourneren. Ook afgeprijsde artikelen kunnen retour gezonden worden. Uiteraard mag de kleding niet gedragen, gewassen of zodanig behandeld zijn dat het artikel door ons niet meer als nieuw kan worden beschouwd. Om te retourneren, vul je het retourformulier in dat is bijgevoegd bij je bestelling. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Wanneer we het artikel in de originele verpakking en in goede orde hebben ontvangen, maken we het aankoopbedrag binnen 30 dagen naar je over. LE PEP is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom het postagentschap altijd naar een track & trace en bewaar deze goed tot je het retourbedrag hebt ontvangen, dan kunnen er geen misverstanden ontstaan.

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Wanneer je een artikel wilt omruilen voor een andere kleur en/of maat, dan adviseren wij je om deze direct in de webshop te bestellen en betalen. Het artikel dat je wilt ruilen ontvangen wij dan graag retour via de hierboven omschreven retourprocedure.

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen?

Wij doen ons uiterste best om de bestellingen  zo zorgvuldig mogelijk te verwerken. Indien je toch een verkeerd artikel hebt ontvangen, kun je dit op onze kosten retourneren. Stuur ons hierover een email naar info@le-pep.nl. Vul het retourformulier in dat is bijgevoegd bij je bestelling en stuur het artikel in de originele verpakking terug naar het retouradres. Na ontvangst van het geretourneerde artikel krijg je zo spoedig mogelijk van ons het juiste artikel toegestuurd.

Welke maat is juist voor mij?

Maat XS komt overeen met maat 34

Maat S komt overeen met maat 36

Maat M komt overeen met maat 38

Maat L komt overeen met maat 40

Maat XL komt overeen met maat 42

Maat XXL komt overeen met maat 44

Hoe moet ik de kleding wassen
  • Volg de wasinstructie aan de binnenzijde van je jurkje op.
  • Was de kleding binnenstebuiten;
  • Leg de kleding op een handdoek plat te drogen. Gebruik geen droogtrommel voor het drogen van je jurkje.
  • Gebruik bij voorkeur geen hanger voor het drogen, om zo lelijke “punten” bij de schouders te voorkomen.
  • Wanneer je de kleding wilt strijken, doe dit dan op een lage temperatuur en aan de binnenkant. Hiermee voorkom je dat de stof gaat glimmen.

Kleding kan niet retour worden gezonden indien het wasvoorschrift niet goed is nageleefd.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL. iDEAL is online betalen via internetbankieren. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Zie www.ideal.nl/consument voor meer informatie. Heb je een vraag over betalen neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn boven de € 50,- gratis in Nederland en België. Bij bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 3,95 verzendkosten. Voor verzending naar het buitenland wordt € 7,50 in rekening gebracht. Voor bestellingen buiten de EU is de klant verantwoordelijk voor eventuele importheffingen. LE PEP kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Kan een kortingscode worden gebruikt in de sale?

Kortingscodes kunnen niet worden toegepast op afgeprijsde artikelen.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden kun je hier vinden.